Discuție cu Burda România
Articol publicat pe 29-08-2017
În cadrul Academiei UNESCO a Tinerelor Femei, doamna Susana Pletea, directorul editorial Burda România, unul dintre principalii editori de pe piață, parte a Hubert Burda Media, a vorbit despre importanța apropierii anumitor grupuri țintă în industria revistelor și despre cum am putea folosi publicațiile pentru a aborda problemele importante de astăzi, precum lupta împotriva xenofobiei, extremismului și agresiunii îndreptate împotriva femeilor.
Modalitățile folosite de Burda pentru a aborda aceste aspecte sunt interviuri cu femei aparținând minorităților, includerea fotografiilor neretușate pe coperți, măsură care stă la baza acceptării și celebrării tuturor tipurilor de corpuri. De asemenea, revistele creează rețele printre cititorii lor, care sunt foarte utile pentru susținere și consiliere.
Dintre preocupările ridicate de participanți, problema superficialității în conținutul revistelor a fost atinsă și în ce măsură revistele ar trebui să se identifice ca entități profitabile, constrânse să includă în paginile lor tendințele de care este atrasă societatea. S-a convenit că este nevoie de o reprezentare mai diversă a femeilor în paginile revistelor și pe coperte.
Alte subiecte discutate au fost provocarea generată de concurența între titlurile aceluiași editor și strategiile de individualizare a unor reviste similare deținute de aceeași companie.